صفا سیتی

کلیه مطالب اینترنتی در همه زمینه ها

صفا سیتی

کلیه مطالب اینترنتی در همه زمینه ها

اس ام اس هنوز دوستت دارم

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ
  • اس ام اس های قشنگ و زیبای عاشقانه و جملات شیک دوستت دارم .... من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم . . . تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست ...
  • اس ام اس های جدید دوستت دارم - سـه علی سـه

    3ali3.com/1391/10/17/اس-ام-اس-های-جدید-دوستت-دارم/
  • Jan 6, 2013 - پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم” به چه می نازد الفبا ؟! . . . نیلوفرانه دوستت می دارم … من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • اس ام اس دوستت دارم » سایت عاشقانه سوز دل

    3oz.ir/index.php?do=cat&category=sms-dostet...
  • دوستت دارم هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . www.3oz.ir . من هنوز تو را مانند تمام شدن مشق شبم دوست دارم … پاک و کودکانه ...
  • ღعشق یکطرفهღ - اس ام اس دوستت دارم

    eshgheyektarafesite.blogfa.com/category/4
  • گاهی یواشکی خواب تو را میبینم... یواشکی نگاهت میکنم... صدایت میکنم... بین خودمان باشد...اما من... هنـــــوز،،یواشکی،،تو را... دوست دارم... [ یکشنبه بیست و هفتم بهمن ...
  • اس ام اس دوستت دارم عاشقانه و جدید | قالب وبلاگ

    pichak.net/crop/.../اس-ام-اس-دوستت-دارم-عاشقانه-و-جدی...
  • من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم … —. باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم ! همین اندازه می دانم که صدای پای خداست ! شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم ! —.

    • Image result for ‫اسمس هنوز دوستت دارم‬‎
    • Image result for ‫اسمس هنوز دوستت دارم‬‎
    • Image result for ‫اسمس هنوز دوستت دارم‬‎
    • Image result for ‫اسمس هنوز دوستت دارم‬‎
    More images for اسمس هنوز دوستت دارم

  • Jan 30, 2014 - اس ام اس های دوست دارم واسه عاشقا قلب ..... سر صبحه و از خواب تازه تو پا میشی ولی من هنوز بیدارمو تو باعث و بانی شی که ۲۴ ساعت به تو فک بکنم ...
  • اس ام اس دوست دارم - اس ام اس جدید

    www.jojosms.ir/post/.../اس%20ام%20اس%20دوست%20دا...
  • دیوانه نیستم ! فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوستدارم .... تو را آرام و آهسته می بویم و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم
  • اس ام اس جدید 94 - مطالب ابر اس ام اس دوست دارم 93

    denjpatugh.ir/.../اس%20ام%20اس%20دوست%20دارم%20...
  • لیلا آرنیکا . . کاش باورت نشود که چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آنر به “ تو ” ثابت کنم ! ... میتوانی به حساب سادگیم بگذاری که با تمام کم لطفی هایت هنوز دوست دارم .
  • اس ام اس دوست دارم عزیزم

    www.bisms.ir › اس ام اس دوستت دارم
  • Oct 8, 2013 - اس ام اس دوست دارم عزیزم,اس دوست دارم عزیزم,اس مس دوست دارم عزیزم,س م س دوست دارم عزیزم,اسمس دوست ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • دوستت دارم؛ این تعارف نیست زندگی من است! در میان هزاران کلمه تو را می یابم تو را آرام و آهسته می بویم و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم.
  • اسمس هنوز دوستت دارم | 20769

    www.smsojok.com/sms-asheghane/20769.html
  • اسمس هنوز دوستت دارم. انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم تنها یک جمله! هنوزم دوستت دارم. بدون دیدگاه. ← اس ام اس عاشقانه زیبا | اس ام اس رمانتیک ...
  • اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه

    bivafa-va-man.persianblog.ir/.../اس_ام_اس_دوست_داشت...
  • اس ام اس عاشقانه و اس ام اس دوست داشتن و اس ام اس دوستت دارم و اس ام اس خواستن. تورا قدر باران … نه ... سادگی ام بگذاری که. من هنوز با تمام کم لطفی هایت دوستت دارم
  • اس ام اس عاشقانه جدید دی ماه 92 - دوستت دارم - سایت عاشقانه لحظه ها

    www.lahzehha.ir/اس-ام-اس-عاشقانه-جدید-دی-ماه-92-دوس...
  • پیامک و اس ام اس جدید عاشقانه با متن های دوست داشتن و دوستت دارم ... هنوز را . اس ام اس عاشقانه جدید دی ماه ۹۲ – دوستت دارم . می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ...
  • اس ام اس دوست دارم,اس ام اس دوستت دارم,sms,پیامک,اس ام اس لاو,عاشقانه. ... کن که من سخت دوستت دارم . . . و من هنوز تو را مثل “ تمام شد ” مشق شبم دوست دارم . . . دوستت داشتم
  • اس ام اس - چقدر دوست دارم

    smsfu.blogfa.com/tag/چقدر-دوست-دارم
  • اس ام اس - چقدر دوست دارم, عاشقانه, عارفانه, عشقی, پیام, پیامک, روزانه, شبانه, دون, جک جدید, جوک باحال, ... اما دوست دارم تا آخرین لحظه بودنم تو را همیشه و در همه جا ..... هنوز ریشه زاییده در بهار منی به باغ عشق گل سرخ اعتبار منی شب و غروب و کف و باد و موج می ...
  • جملات زیبای دوست دارم برای عشقم - اس ام اس بخون

    readsms.ir/1521/.../i-love-my-beautiful-sentences.html
  • گناهکار منم دوست داشتن کسی که نمی ماند گناه کوچکی نیست ! خدا توبه هایم را قبول نمی کند گناهکارم ! تقصیر تو نیست اگر هنوز هم دوستت دارم . . . . . . سرمایه ام تویی !
  • اس ام اس های عاشقانه دوستت دارم - دانلود آهنگ جدید

    www.yedooneh.ir/.../اس-ام-اس-های-عاشقانه-دوستت-دارم/
  • می دانی که هنوزدوستت دارم ” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم ! دوست داشتن زبان ، زمان ، راه ، دلیل ، نشانه نمی خواهد . . . ! دوست داشتن دل میخواهد ، یک من و یک تو ...
  • راه هایی است برای گفتن دوستت دارم که هیچ ربطی به واژه ها ندارند! ... دلم دوباره کمی هوای گفتن کرد / باز پیچک شعرم شراره بر تن کرد / هنوز فصل نگاهم نرفته بود انگار ...
  • پیامک احساسی دوستت دارم - عشق

    sms.dostaneh.com/.../پیامک-احساسی-دوستت-دارم.html
  • من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم … . . . باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم ! همین اندازه می دانم که صدای پای خداست ! شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم !
  • رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم - بیتوته

    www.beytoote.com/.../still-virumque-seventy.html
  • رنجیده ام اما هنوز دوستت دارم. یکی از مسائلی که در هر ارتباطی ایجاد می شود ،موضوع رنجش از طرف مقابل است.حال وقتی این ارتباط از صمیمیت بیشتری برخوردار باشد ...
  • اس ام اس دوست داشتن و پیامک مخصوص ابراز عشق و علاقه

    www.delgarm.com/sms.../40279-اس-ام-اس-دوست-داشتن
  • Jan 27, 2014 - من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم ... . . . اس ام اس دوست ... و من هنوز تو را مثل "تمام شد" مشق شبم دوست دارم ... . . . اس ام اس دوست ...
  • اس ام اس عاشقتم

    www.lifesms.ir/tag/اس+ام+اس+عاشقتم
  • دوستت دارم” هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار ... هــنــوز هــم ، تــمـام رویـای مــن .... اس ام اس های عاشقانه با موضوع دوست داشتن بهمن 92.
  • اسمس هنوز دوستت دارم | چت معروف چت روم

    maroofchat.ir/اسمس-هنوز-دوستت-دارم/
  • 1 day ago - اسمس هنوز دوستت دارم انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم تنها یک جمله! هنوزم دوستت.
  • اس ام اس دوستت دارم اس ام اس عاشقانه دوستت دارم و پیامک های ناز و زیبای احساسی سری دوشنبه 13 آبان ماه 93 را در این مطلب از سایت روز ... من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز.
  • اس ام اس و جملات عاشقانه و زیبای دوستت دارم | کـفـشـدوزکــ

    kafshdoozaki.ir/اس-ام-اس-و-جملات-عاشقانه-و-زیبای-دو...
  • وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود یک بار دیگر هم دوستت دارم ! باقیِ روز را هنوز را . . . . می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • اسمس هنوز دوستت دارم انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم تنها یک جمله! هنوزم دوستت دارم. برای مشاهده کامل مطلب اسمس هنوز دوستت دارم کلیک کنید.
  • اس ام اس دوست دارم جدید Sms I Like you

    lovelysms.ir/اس-ام-اس-دوست-دارم-جدید-sms-i-like-you.ht...
  • اس ام اس های خود را برای درج در سایت با نام خود ، به شماره پیامک زیر ارسال فرمایید ... می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم ! اس ام اس ...
  • اس ام اس های دوستت دارم شماره 1

    love.pr8.ir/post/sms/Love-You-Sms-Series-1.html
  • May 19, 2015 - اس ام اس و پیامک دوستت دارم. SMS Love & doset darm. ♥. سیب هنوز هم شیرین است. هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد. شیطان بهانه بود. ♥.
  • گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم فضای اتاق برای پر کشیدن کافی نبود... وقتی مرا خانوم خطاب .... اما مــــــــــــن... مـــــنی که عمریست در عشـــق و حســـرتش بســـر میــبرم. هنوز به او ... نامحرمــــم . ..... اما وقتی دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد. کی میرسی ...
  • تکی دوستت دارم

    heavenward.mihanblog.com/
  • برچسب ها:پیامک عاشقانه،. [ دوشنبه 1394/03/25 ] [ 17:22 ] ... دوستت دارم به اندازه دلتنگیهای عاشقانه ام. دوستت دارم عمیق ترازبیقراریهایم. دوستت دارم. دوستت دارم ‎.
  • بهش بگید نیومدی. بگین هنوز دوست داره. با اینکه قیدشو زدی. خاکم نکنید. بزارید اونم برسه. بزارید اونو ببینم. وقتی به حرفم میرسه. خاکم نکنید. هنوز عشقم رو ندیدم.
  • اس ام اس دوستت دارم

    sms.irfamily.com/tag/اس-ام-اس-دوستت-دارم/
  • اس ام اس جدید دوستت دارم. توسط payam در فوریه 4, 2014 در اس ام اس عاشقانه با یک دیدگاه تــویــیــت. زندگی می کنم و .... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • لیلا آرنیکا . . کاش باورت نشود که چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آنر به “ تو ” ثابت کنم ! ... میتوانی به حساب سادگیم بگذاری که با تمام کم لطفی هایت هنوز دوست دارم .
  • اس ام اس عاشقانه SMS Love - Blogfa

    3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
  • از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم زیباترین غروب: غروب ..... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم ! خورشید بتابد یا نتابد
  • به یک “دوستت دارم” خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم . . . و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم … . . . از من نپرس چقدر دوستت دارم ، اینجا در قلب من حد و مرزی برای ...
  • اس ام اس های شیک دوستت دارم جدید - پیامک عاشقانه دوستت دارم

    smslar.ir/اس-ام-اس-های-شیک-دوستت-دارم-جدید/
  • من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم … :: و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم … …::: بقیه اس ام اس های شیک دوستت دارم در ادامه مطلب ...
  • ظ روز ۱۳٩۳/۱٢/۱٠ کلمات کلیدی: پیامک های جدید دوستت دارم ،پیامک های جدید دوستت دارم 2015 ،پیامک های .... و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم
  • و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم … . . . از من نپرس چقدر دوستت دارم ، اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . . . اس ام اس های رمانتیک و دوستت ...
  • اسمس هنوز دوستت دارم | عکس|اس ام اس|دانلود آهنگ

    alratv.com/اسمس-هنوز-دوستت-دارم.html
  • 1 day ago - اسمس هنوز دوستت دارم. اسمس هنوز دوستت دارم انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم تنها یک جمله! هنوزم دوستت دارم. ارسال شده در خرداد ۲۸, ...
  • وقتی کسی به تو گفت که از ته دل دوستت دارم، مواظب باش. چون هنوز جایی در بالای دلش برای دیگران هست. عشق یعنی مستی و دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق ...
  • اس ام اس های قشنگ و زیبای عاشقانه و جملات شیک دوستت دارم ...

    farsigozar.com/اس-ام-اس-های-قشنگ-و-زیبای-عاشقانه-و...
  • از اونجایی که خیلـــی دوسِتون دارم امروز این اس ام اس ها رو براتون آماده کردم ♥ ♥. اگه میخواید دل ... می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • اس ام اس دوستت دارم مهر ۹۳ - اس ام اس عاشقانه

    20payamak.ir/اس-ام-اس-دوستت-دارم-مهر-93.html
  • Sep 14, 2014 - جدیدترین اس ام اس دوستت دارم مهر 93 اس ام اس های جدید اس ام اس های عاشقانه اسمس اس ام اس های عاشقانه sms ... من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم.
  • عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند. هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . . دوستت دارم. اس ام اس عاشقانه. سیب هنوز هم ...
  • May 28, 2014 - اس ام اس و جملات عاشقانه دوستت دارم؛ دوست دارمش از بند تا بلند از دست تا دعا ... می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • اس ام اس های قشنگ و زیبای عاشقانه و جملات دوستت دارم تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست، ... می دانی که هنوز "دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • جملات زیبای دوستت دارم | جدید 94 - عکس

    www.rahafun.com/جملات-زیبای-دوستت-دارم.html
  • پیامک دوستت دارم اس ام اس مخصوص گفتن دوستت دارم متن ابراز علاقه متن ابراز عشق اس ام اس ابراز محبت اس ام اس نشان دادن عشق اس ام ... من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز
  • اس ام اس عشقم عاشقتم - اس ام اس جدید 94

    www.amirfb.ir/post/15527/sms-eshgham-asheghtam
  • اس ام اس عشقم عاشقتم، اس ام اس عشقم، اس ام اس عشقم عاشقانه، اس ام اس عشقم دوستت دارم، اس ام اس عشقم جدید 93، اس ام اس،پیامک جدید 93 ... هنوز به رسم و آیین تو زنده ام …
  • اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا | میهن دی

    mihanday.ir/اس-ام-اس-های-و-جملات-دوست-داشتن-زیبا
  • Oct 18, 2013 - اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا:sms دوست داشتن,اس ام اس آی لاو یو,اس ام اس دوست دارم,اس ام اس ... و من هنوز تو را مثل “ تمام شد ” مشق شبم دوست دارم .
  • اس ام اس دوستت دارم جدید - زیرمیزی

    www.zirmizi.ir/اس-ام-اس-دوستت-دارم-جدید/
  • اس ام اس دوستت دارم جدید هی تو کمی نزدیکتر بیا ،اما چیزی نگوبگذار فقط ،… ... من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم … ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • اس ام اس های فوق العاده زیبای دوستت دارم - میهن فال

    www.mihanfal.com/اس-ام-اس-های-فوق-العاده-زیبای-دو...
  • Jan 1, 2014 - به یک “دوستت دارم” خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم . . . و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم… . . . از من نپرس چقدر دوستت دارم، اینجا در قلب ...
  • اس ام اس عاشقانه دلتنگی دلم تنگ شده - اس ام اس خور

    smskhor.ir/اس-ام-اس-عاشقانه-دلتنگی-دلم-تنگ-شده/
  • دلم برای خودم تنگ شده ، همونی که قبلا بودم ، همونی که هنوز قلبش نشکسته بود ! ..... مرضیه جان اه نگو دلم برای عزیزم تنگ شده دوستش دارم یک دنیا بی وفاست بی وفاست ...
  • جدیدترین اس ام اس دوست دارم ویژه هفته آخر تیر 92

    www.joke4u.ir/.../جدیدترین-اس-ام-اس-دوست-دارم-ویژه-...
  • چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت. فرقی ندارد … شرق یا غرب … شمال یا جنوب … من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز.. :: گفتند «دوستدارم» چند بخشه ؟
  • اس ام اس های دوستت دارم عاشقانه آبان 92 - مجله اینترنتی ناز ...

    www.nazbahar.com › اس ام اساس ام اس عاشقانه
  • Oct 24, 2013 - اس ام اس های دوستت دارم عاشقانه آبان ۹۲ . شاید واسه ی من و تو فردایی نباشد. ولی من هنوز به همون دیروزی دلخوشم که لحظه هایم را با تو گذراندم . . . . اس ام اس ...
  • اســــــ ام اســــــ دوستت دارمــــــ , سری چهارمــــــ جدید 93, ஜミ☆ミ ســ ـلام و عـ ـرض ادب ... آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند ...... میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم.
  • اسمس دوست دارم بایگانی - تالار چت

    talarchat.org/category/اسمس-دوست-دارم/
  • Jun 8, 2015 - می دانی که هنوزدوستت دارم ” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم ! •. •. •. دوست داشتن زبان ، زمان ، راه ، دلیل ، نشانه نمی خواهد . . . !دوست داشتن دل ...
  • اس ام اس دوست دارم - میدا اس ام اس

    sms.mida-co.ir/sms/.../اس%20ام%20اس%20دوست%20دار...
  • تورا از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم ----سری جدید اس ام ... دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم دوستم بدار ... ﺩﺳﺘﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻮﯼ ﮔﻞ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﺑﺎﻧﻮ !
  • اس ام اس عاشقانه جذاب - اس ام اس عاشقانه و رمانتیک - Blogfa

    khodaymannnn.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه-جذاب
  • اس ام اس عاشقانه و رمانتیک - اس ام اس عاشقانه جذاب - اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه ... در دیار تنهایی دو چیز را دوست دارم: ...... هنوز نمیدانم کعبه ی دلت کجا پنهان است!
  • اس ام اس دوستت دارم ابان ۹۳ - خانه

    new-photos.ir/love-sms/اس-ام-اس-دوستت-دارم-ابان-۹۳/
  • Oct 25, 2014 - اس ام اس دوستت دارم ابان ۹۳,اس ام اسهای دوستت دارم ابان ۹۳,اس ام اس های دوستت دارم ابان ۹۳,اس ام اس جدید دوستت دارم ابان ۹۳,اس ... اگر هنوز هم دوستت دارم .
  • جملات عاشقانه،،،اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه زیباترین جملات عاشقانه و رومانتیک *اس ام اس عاشقانه*کلمات عاشقانه ... صبورم هنوز. ... تورا دوست دارم بی هیچ عطری…
  • Sep 6, 2013 - نیلوفرانه دوستت می دارم … من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم ! . اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید . از دور دوستت داشتم ! بی هیچ عطری
  • اس ام اس عاشقانه

    emroozsms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
  • آدم کسی روکه دوست داره دائم اذیت میکنه . .... ﻣﯽ ﺧﻮام ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺧﻮدش ﻣﯽ دوﻧﻪ ﮐﯿﻪ ﺑﮕﻢ:دوﺳﺘﺖ دارم! ... در سر می پروانم،بااینکه زخم ها را در دل می سوزانم،ولی میدانی هنوز دوستت دارم.
  • May 30, 2013 - اس ام اس دوستت دارم, مشاهده در قالب PDF, چاپ, فرستادن به ایمیل .... را آرام و آهسته می بویم. و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم.
  • اس ام اس دوستت دارم | یک احساس

    www.1ehsas.ir/category/اس-ام-اس.../اس-ام-اس-دوستت-دار...
  • ۱۴ام خرداد, ۱۳۹۴ اس ام اس دوستت دارم, اس ام اس زیبا, اس ام اس عاشقانه .... تو را می یابم تو را آرام و آهسته می بویم و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم ...
  • love sms

    vahidlove20.blogfa.com/
  • تو را دوست دارم وقتی که میان غم گم میشوم و در اغوش تو پیدا میشوم تو را دوست ... پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو .... به تو نزدیکترم،میدانم،یک دو روزی دیگر،به همین زودی زود،از همین شاخه لرزان حیات،پرکشان سوی تو می آیم باز،دوستت دارم بسیار هنوز.
  • یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم و لحظات سرد. زندگیم را با گرمای ... کسی که با وجود اینکه قلبم را شکست،اما هنوز هم در این قلب شکسته ام جا دارد !
  • مریم گل ناز - اس ام اس عاشقانه 93

    maryamm-m.blogfa.com/post/32/اس-ام-اس-عاشقانه-93
  • این که من هنوز هم دوستت دارم…! . اس ام اس عاشقانه 93 . “عـاشـقـانـه ای کـوتـاه” خــانـــومـی ؟ خــانـومـی : جـونـم آقـایـــی جـــونـم ؟ . اس ام اس عاشقانه 93 . چند روزه که احساس میکنم ...
  • برای کسی که دوسش دارم....

    atabakaghapour.blogfa.com/
  • چه توقعی دارم... ولی تو هنوز مثل گذشته زیبایی . .... دوست داره همه دوستش داشته باشن اگه یه نفر ازش ناراحت باشه ترجیح میده بمیره. ... بعد بهش اس ام اس بدی کجایی.
  • زندگی را اشکی پیش نمیدانم پس بگذار بااشک چشمانم بنویسم :::::دوستت دارم M،G. 5.بی خبراز هم خوابیدن چه سود؟برمزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟ زنده را تازنده است ...
  • دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا!!! - از پیراهن نه ! ... هرشب به هم اس ام اس میدادن.. که ای کاش الان ..... امـا هنــوز دلتــونــ میخـــواد صـــداشــو بشنــویــد.یهــو میگیــد ...
  • یدونه پسره گل - اس ام اس دوستت دارم

    www.hamedazad2019.blogfa.com/.../اس-ام-اس-دوستت-...
  • دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم… ... اس ام اس ندارم اما دوستت دارم! ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • doset daram darya darya; تعداد بازدید : 17. بانو ! آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا … من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم
  • اس ام اس دوست دارم جدید 94 - بهترینا

    www.behtarina.com/34754/i-like-new-sms-94
  • Jun 9, 2015 - اس ام اس دوست دارم جدید 94 همین که تو می دانی ” دوستت دارم “ کافیست . ... می دانی که هنوزدوستت دارم ” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • اس ام اس دوست دارم Archives » - اس ام اس عاشقانه

    www.smsjavan.com/category/اس-ام-اس-دوست-دارم/
  • مطالب منتشر شده در دسته ی "اس ام اس دوست دارم". اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه .... به گذشت زمان افسوس می خورم و. هنوز با اندوخته هایی از عطر شانه های تو تنفس می کنم ...
  • من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز . . . اس ام اس دوستت دارم جدید . . . من از عهد آدم تو را دوست دارم. از آغاز عالم تو را دوست دارم. چه شب ها من و آسمان تا دم صبح. سرودیم نم نم ، تو را ...
  • ســــــزار دنــیـــــــای دانــــلــــود - اس ام اس دوستت دارم - هــــرچــی بـــه نـــظـــرت ... اس ام اس های دوست دارم .... و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم
  • اس ام اس جدید به یاد هم بودن - تالاب

    www.talab.ir/sms/new.../remember-being-new-sms.ht...
  • اس ام اس جدید به یاد هم بودن هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس چون که رخسار تو دیدم ، هدفم ... هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند! ... پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند.
  • رد نیو - اس ام اس جدید دوست دارم | جستجو |

    rednew.ir/list/اس+ام+اس+جدید+دوست+دارم.html
  • من هنوز هم مهربونم،هنوز هم دوست دارم،هنوز هم عـــــشـــــق میورزم!!!اما...دارم خودم رو تغییر میدم !!و این تغییر رو هم دوست دارم !!خطاب به دوستانم هم میگم،بیاین تولدم و شادی کنید و ...
  • Jun 1, 2015 - جدیدترین اس ام اس های دوستت دارم,اس ام اس جدید دوستت دارم,جدیدترین پیامک های دوستت دارم,پیامک های ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • اس ام اس دوستت دارم عزیزم

    www.patugh.ir/62094/اس-ام-اس-دوستت-دارم-عزیزم.html
  • doset daram 2 e1410969393301 350x216 اس ام اس دوستت دارم عزیزم. می خواهم از تو بنویسم برای ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم ! . . . ناسپاس از عشق ...
  • اس ام اس عاشقانه

    smms.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_عاشقانه
  • اس ام اس,پیامک,جوک,مسیج,آموزش,جک,کدآهنگ پیشواز,آهنگ پیشواز در بزرگترین مرجع اس ام ... آدمهای ساده را بی هیچ دلیلی دوست دارم! ... من هنوز دارم عکساشو لایک میکنم :| ...
  • اس ام اس دوست دارم - اس ام اس عاشقانه

    hotsms.ir/cat/عاشقانه/دوست-دارم
  • حمایت از هات اس ام اس · خنده دار .... خسته ام از تـــــو نوشتن کمی از خود می نویسم این منم که دوستت دارم. 0 41 7 ماه .... من هنوز تو را مانند تمام شدن مشق شبم دوست دارم … پاک و ...
  • سایت عاشقانه 6لاو,سایت عاشقانه 6لاو,سایت عاشقانه 6لاو,اس ام اس عاشقانه ,رمان,متن ... با یه شاخه گل قرمز که خیلی مرسوم هست از عشقتون قدردانی کنید و دوستت دارم را .... همه ی کارهایت را بخشیدم جز ان تردید اخر هنگام رفتنت که هنوز من و به برگشتنت ...
  • اس ام اس ارسالی 5 .... حرف هایت بوی دوستت دارم میدهد ولی کاش فکری برای چشم هایت می کردی ! *.*.*.*.*.*.*.*.*. ..... به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد .
  • اس ام اس های دوستت دارم برای عشقم92شهریها

    shahriha.ir/1392/06/i-love-you-sms-for-love-92/
  • اس ام اس های دوستت دارم برای عشقم92Reviewed by مدیر on Aug 30Rating: 5.0اس ... نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود نه دلربایی گنجشگکان باغ محو چشم های توام هنوز.
  • اس ام اس عاشقتم، دوست دارم - تاپ ناز

    www.topnaz.com › سرگرمیاس ام اس
  • اس ام اس عاشقتم، دوست دارم, اس ام اس عشقی و عاشقی, اس ام اس عاشقانه و دوستت دارم, اس ام اس جدید عاشقانه, پایمک عاشقانه. ... از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم ******اس ام اس دوستت .... اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!
  • وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم وقتی صدایی می اید ... میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم بخوای تا ...
  • سری جدید اس ام اس ها و پیامک های دوستت دارم | سایت تفریحی ...

    www.funyfaz.ir/سری-جدید-اس-ام-اس-ها-و-پیامک-های-♥دو...
  • May 27, 2014 - من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم … بگو دوستت دارم … شهیدم کن … مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لبهایِ. تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ...
  • Aug 16, 2014 - نشر توسط:hitman دراس ام اس(SMS), عاشقانه نظر بدهید · duset-daram ... می دانی که هنوزدوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
  • اس ام اس دوستت دارم جدید - سایت تفریحی هلو فان

    holoofun.com/sms/اس-ام-اس-دوستت-دارم-جدید/
  • اس ام اس دوستت دارم جدید. sms-love-you1. دوستت دارم هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . . . من هنوز تو را مانند تمام شدن مشق ...
  • زجـــر جـــدایی ❤ - اس ام اس عاشقانه غمگین - بیـا تـا برایـت بگۅ یـــمْـ چـﮧانـدازه ... اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق ..... کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی ...
  • اس ام اس یک قدمی

    www.yekghadami.com/
  • اس ام اس عاشقانه - اس ام اس مذهبی - اس ام اس ملی - اس ام اس طنز - اس ام اس تولد - اس ام اس ... نمایش تمامی دسته بندی ها (صفحه نخست); اس ام اس تولد .... حمید : منم دوست دارم.
  • خیلی شیرین … اس ام اس قهوه و چای شهریور 92 ... اینکه با سردترین احساسی که در تو سراغ دارم بگویی بله؟ [ سه شنبه پانزدهم بهمن 1392 ] .... هنوز دوستت دارم لعنتی.
  • Mar 18, 2013 - درد می کند هنوز جای دوست داشتنت .. تاریخ : جمعه ۱۱ اسفند۱۳۹۱ | ۲۳:۱۹ بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا | آرشیو نظرات. اس... ایـن روزها حســی دارم .
  • اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس کده

    rainyme.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-دوستت-دارم
  • اس ام اس کده - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس جدید و عاشقانه. ... دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • Mar 29, 2014 - اس ام اس دوست دارم عزیزم. ——————– www.javanfa.ir ——————–. نیلوفرانه دوستت می دارم. من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
  • سایت تفریحی آسمان ایران : اس ام اس با موضوع دوستت دارم

    www.iran-sky.ir/اس-ام-اس-با-موضوع-دوستت-دارم/
  • من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم … ... من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم ! ... sms, dooset daram sms ابراز علاقه, sms دوستت دارم ,اس ام اس ابراز علاقه به همسر ...
  • اس ام اس عشقولانه با جمله دوست دارم - بروزترین سایت اس ام اس

    www.gelsms.ir/اس-ام-اس-عشقولانه-با-جمله-دوست-دارم/
  • Mar 6, 2014 - باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم ... میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم
  • اس ام اس های عاشقانه - جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی

    eshqam.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_های_عاشقانه
  • جدیدترین اس ام اس(داداش اکبر) ..... گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست . ..... بارون رو دوست دارم هنوز ، چون تو رو یادم میاره.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
    admin 20

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بستن اين پنجره